Translate

pühapäev, 14. september 2008

Kõigepealt minust, kui see kedagi peaks huvitama :)


Naeratusega tervitan kõiki blogi külastajaid - tulevasi lugejaid.


Soovin teile kõigile mõnusat sügist, nautige rõõmsavärilisest Emake Looduse kätetööst ja kodusest hubasusest, põletage küünlaid, see toidab hinge soojusega.
Päikesekiired ju nüüd meid enam nii ei soojenda, otsime siis muid võimalusi.
Muidugi alati on võimalus päikesele järele sõita :)
Selleks polegi vaja muud, kui natukene raha, üks fantastiline reisikaaslane ja pilet soojale maale!
Mina olen oma väikese sõrme andnud reisipisikule ja vot, võttis kogu käe ja siis veel teise, siis jalad, siis hinge ja nüüd kogu kupatusega olen reisimise lummuses.
Aga olen seda meelt, et reisimine on parim, mida me raha eest võime saada!
Muud head asjad annab ju elu meile ilma rahata!

Minul on olnud au üle vaadata mitmeid maid, aga ikka tahan jälle minna avastama uusi maid, uut mäetippu, uut järve, uusi inimesi nende kultuuriga, tutvuda - vaadata, kuidas see köögipool tegelikult välja näeb, mitte seda, mida tahetakse näidata!

Käisin suvel Itaalias, olen täiesti selle maa lummuses veelgi, kui palju ilus siis ometi maa pakkuda suudab.
Pole ka ime, et itaallased uhked on oma kunsti ja kultuuri üle, võin kinnitada, et on ka põhjust, mille üle uhkust tunda!
See maa on täis kauneid ja veel kaunemaid PÄRLEID!

Loodus on imeline - muinasjutuline!
Need suurepärased vaated merele, pea igale poole, kuhu silm näeb, näed ILU!
Ei imesta ka selle üle, et itaallased on väga andekad kunstnikud, aga loomulik, kui sa kasvad üles sellise ilu keskel.

Kui te pole veel saabasmaad külastanud, tehke seda esimesel võimalusel.
Kuna see on minu viimane reisikoht, siis elan veel selles lummuses.

Kuid loodan, et mitte kaua, sügis on ikkagi suurepärane aeg sooja maa külastamiseks, saab naaaatukene suve piiiiikemaks venitada ja naha alla vitamiini ja naha peale ilusat sokolaadi :P

Seekord nii palju jutukest...aitab küll sissejuhatuseks, aga ma tulen tagasi...ma luban!

Tipa - tapatan õues veel, kuniks päikest jagub, nii kaua vähemalt, kui termomeeter + kraade näitab :)

Teie ka kõik rõõmsasti õue, lööge kasvõi jalaga märga lehehunnikut, äkki lendab mõni lõbus leheke ka teie otsa ette kinni :D
ja lõbusad seenepoisid laulavad seal kraavi ääres reas, "võta mind kaasa..."

Samblapehmed kallid teile metsalõhnaliste tervitustega !!!

Suursuuur suvesõber - the best friend of Sun.

1 kommentaar:

Nataly ütles ...

Kulla Liana, sa oled Fantastiline et kirjutad reisimuljeid ja näitad neid ilusaid vaateid, mida oled ise nautinud, meile -ja veel täiesti ilma rahata . Olen lugenud köik läbi ja vaadanud ja köik imekenad pildid ,suur aitäh sulle ... nagu oleksin ise ära käinud/näinud köik need maad ... Kirjuta veel ja veel ja veel ootame ...