Translate

laupäev, 3. oktoober 2009

Kaunid Emakese Looduse käed.

Minu parim sõber PÄIKENE naeratatmas läbi pilvede ja puuokste...Käisin metsas kaemas, kuidas Oktoober end ka sisse seadnud looduses?


Mulle meeldib jalutada metsas, üldse looduses ja sellest ajast peale, kui mul on fotoaparaat, oskan seda ilu enda ümber märksa rohkem näha.
Tõesti meid ümbritseb nii palju ilu, et looduses viibimine on saanud vajalikuks.
Head energiavarud ta meile annab, eriti vesi - kosed - meri

Käisin meie järvekese ääres, riputan natukene neid vaateid siia üles, kuidagi hästi rahustavad..kujuta ette, et seisad ise seal...tuul tasakesi sahistab Su juustes, okste vahelt piiluv päikese soe kiir kõditab Su põsekest...

Kuigi ma olen suve suur sõber ja päikesekummardaja, on siiski sügises omad võlud, harjun mõttega sügise saabumisest - tasapisi.
Praegu ikka mõnulen veel suve arvel, sest minu jaoks on iga päev PÄIKSELINE ja soe.





8.oktoobril napsatud pildid, päike säras ja kraad näitas üle + 16 c päikse käes, õues oli soe tõepoolest. Lausa super sügisilmakene.

Kased lahkelt kulda jagamas

Minu parim sõber Päikene läbi puude..

Järve ääres, seal on rahu ja vaikus

Suur õhupall liidlemas.

Kaunis päikeseline päev kutsus ka 9 . oktoobril fotokaga mind õue sügist loodust imetlema..sain ikka mõned head võtted ka kaunist sügisilmast.

Mina ise looduse imetleja ja Päikese parim sõber.

Kaunite sügisvärvidega ehitud külatee..

Järv läbi suurte "lillede"

1 kommentaar:

Nataly ütles ...

fantastilised pildid ...