Translate

pühapäev, 22. mai 2011

Haapsalu.


 Suviselt soe Haapsalu kutsus taas end külastama. Sellel aastal juba 4 kord mul sinna teekond ette võtta, aga nüüd oli Haapsalu linn nii ilus roheline, puud olid kohevad, teeääred lilli täis..

Käisime Kultuurikeskuses, seal oli kuulsuste vahakujude näitus. Siin siis pilte näitlejatest, poliitikutest ja muidu kuulsatest inimestest.
Oli seal ka Saddam Hussein, ehki tema äratundmisega ma ei saanudki hakkama, kuigi jah, ega ma teda ju livena näinud pole, seega  sarnasuse üle ma vaielda kahjuks ei saa :D
Kuid jäädvustada teda ma siis mitte ei tahtnud.

Tema ma tundsin kohe ära, mister"Terminaator" ja California kuberner
Arnold Swarzenegger

"The Beatles", ansambel, mis mind on alati külmaks jätnud ja kelle muusikast pole ma kunagi lugu pidanud.
Ka nemad tundsin ma kohe ära :) 


 Seda meest ma ära ei tundnud, ei leia sarnasust, kuid nagu ma juba ütlesin Husseini kohta, nii ka selle mehe kohta, ma pole teda livena näinid, seega ei saa vastu vaielda... aga tegemist on Bill Gates´ga.

 Vot ei tunnista sellest mehest ka kohe Brad Pitti, ehki pikemal - põhjalikumal uurimisel mingeid sarnaseid jooni siiski oli.

 Buddha.

 Tema aga tundsin ma ära küll, sest rohkem nii tibatillusid näitlejaid pole eriti palju, välja arvatud päris lilliputid.
Danny De Vito.

 Richard Gere!


 Selle mehe tundsin ära, jeeeesssss, Bruce Willis, sain kohe käest kinni haarata ..

 Bill Gates veelkord...'


 No, aga kes see mees, käed taskus...see ju Volodja ise, mister Putin :P On ja ei ole ka, aga siiski ära tundsin. Kuigi pole kunagi, mitte ühelgi pildil temal käsi taskus näinud?


 Ka Jean - Claude Van Damme tundsin ära, natukene liiga kõhna, kujutasin ikka ette et ta turskem on :D


Vot see Kuninganna jäi mul nägemata, mis nimeline, but probable some mysterical woman, perhaps?
Ja saigi ring peale sellele kuulsate ja kummaliste vahakujude näitusele.


 Ilusad lilled, põõsad said ka üle vaadatud müüri ääres ja sealses kohvikus kohvitatud..


 Ise ka pildil, et olin kohal, kui Haapsalu õitses kaunil kevadel


Läbi tulpide vana müür ja uhke puu õitemeres...Kahju, et aega täna vähe oli seal seigelda, aga see jätab jälle käed vabaks tagasi minna uuele tuurile.''

Ilusat kevadet - las päike särada ja lilled õitseda!

Kommentaare ei ole: