Translate

neljapäev, 20. mai 2010

Pärnus armsal sõpsul külas.

Viimasel ajal ikka kohe kisub Pärnu poole, kohe nii väga mulle see linnake meeldib. Kindlasti aitab asjale kaasa mu armas sõpsu Pillekene koos abikaasa Kalviga.

No ei pole siis toredamaid Pillesi ja Kalvisi olemas ka siin maamunapeal
Kuid jah, seekord oli natukene kurb mul minna, kuna üks pereliige ja minu armas karvane sõbrakene lahkus pilvelinna ..

Polnud Pitsukest, kes vastu sipsutaks rõõmsalt haukudes ...

Tahstin ühte teatud rohket valgeõielist lille Pitsukese hauale viia, aga kui midagi konkreetset tahta, siis seda ju kunagi pole, on ju!?

Pille - Kalviga neil sai juba 40 aastat ühist teed ja ühte jalga astutud. Minu lugupidamine nii pikale liidule.

Sõpsud kaunite maalide taustal

Pillekesega koos.

Hotell "Legend" fuajee, baar on 24 tundi avatud

Hommikusöögi saal. Hommikusöögi valik väga suur ja maitsev.

Meie hotellituba. Minu lemmik mööblivärv.

Linnas nägime ÖÖKULLI korstna otsas, päris ehtne ikka..appikene ma sain südamest naerda ...

Kuursaal ootab ka hooaja algamist. Suurim kõrts

Koju jäid vaaside kaupa kauneid roose.

55 roosikest. Pildil ei ole õige värv, roosid olid tumepunased.

1 kommentaar:

alevtiina ütles ...

Minu armas sõpsuke! Ma niiväga tänan sind, et sa mul olemas oled.